duminică, 14 iunie 2020

De ziua ta, Aeesha

Te așteptau ai tăi părinți cu dor
Să fi o stea micuță-n casa lor!
Și Dumnezeu cu drag te-a dăruit
Pe cerul lumii când ai răsărit!

Ești marea bucurie-n a lor viață!
Ești zâmbet pentru fiecare dimineață
Iar într-o zi, să te ajute bun Isus
Să le zâmbești cu drag și în cer, sus!

Să mergi cu tati către pomul vieții,
Flori să aduni în roua dimineții
Pentru mămica ce cu drag te crește
Și zi de zi cu drag te îngrijește!

Un an este de când lumina lunii
Străbate noaptea în odaia ta!
De când întâi mămica spunea lumii:
Aeesha- ea este fetița mea!

Noi îți dorim ani mulți, frumoși în viață
Și vrem ca Domnul să vegheze peste tine;
Să te îndrume, să îți dea povață, 
În zile grele cerul să-nsenine!

Mulți ani frumoși, în veșnicii cu El,
Și zâmbet viața de aici să-ți fie!
Alege doar pe Isus ca model,
Învață, de vrei, mica poezie:

Eu Aeesha mă numesc,
Despre Domnul vă vorbesc!
Curând mă va face mare
Și îmi va da aripioare!

La mulți ani!🤗😘

(Aeesha Sarona- frumoasa mea nepoțică a împlinit un an)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu